OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du tekniskt intresserad och gillar att ge professionell service? Nu söker vi Dansktalande personal som vill utvecklas och växa tillsammans med oss. Kanske är det just Du! Vi söker nya medarbetare till vår telefon support. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kundservice, orderhantering samt/eller teknisk rådgivning och support gällande hårdvara, mjukvara och elektroniska tillbehör. Din entusiasm och viljan att hjälpa kunder via telefon och e-mail är viktigare än din formella utbildning. Har du tidigare erfarenhet från servicebranschen är det en merit samt om du talar något annat nordiskt språk än Danska. Du är serviceinriktad, effektiv, stresstålig och positiv till nya utmaningar. Ett krav är att du talar och skriver mycket bra Danska och Engelska. Du tycker också om att arbeta i grupp. Sykes ingår i Sykes Enterprises Incorporated, www.sykes.com, och har 31 000 anställda på 47 orter runt om i världen. I Sverige är vi ca 600 anställda. Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Sykes i Ed kommer inom de närmaste åren att expandera ytterligare. Vi ser fram emot Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen