Dansktalande teknisk support

Arbetsbeskrivning

Företagsbeskrivning Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 3 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 10 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Telecom/Utility, Retail och Collection/Outbound. Kontoret är beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och moderna lokaler. I Linköping är vi för närvarande ca 120 anställda. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Nu söker vi dansktalande tekniska supportagenter Arbetsbeskrivning Teknisk support via telefon, mail, brev och fax, åt världsledande varumärken Lättare administrativa uppgifter Kommunikation på danska och engelska Kvalifikationer och förutsättningar Goda kunskaper i danska i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Telefonvana Erfarenhet från callcenterbranschen är ett plus Utbildning Gymnasium el motsvarande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Prestigelös Serviceminded Noggrann Stresstålig Du klarar av att ge bästa möjliga service till kunden samtidigt som Du arbetar på ett effektivt och smidigt sätt! Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du är bra på att både förstå och göra Dig förstådd! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt!

Sammanfattning

Liknande jobb


Butiks/Reservdelschef

20 maj 2008

Gastroenterolog (LUS) till Södersjukhuset

11 oktober 2006

Köksnisse

18 oktober 2006

Kallskänka

18 oktober 2006