Dansktalande teknisk supportagent

Arbetsbeskrivning

Lindorffkoncernen är en av Europas ledande aktörer inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsatta 390 miljoner euro år 2009 och har 2 200 anställda fördelade på 11 länder. Lindorff i Sverige har 400 anställda fördelade på tre kontor (Stockholm, Göteborg och Linköping) och omsätter tillsammans 800 miljoner kronor. Lindorff Customer Services AB hanterar nordisk kundtjänst åt välkända företag inom våra affärsområden Telecom/Utility, Retail och Collection/Outbound. Kontoret är beläget i Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och moderna lokaler. I Linköping är vi för närvarande ca 100 anställda. Välkommen att läsa mer på www.lindorff.se. Arbetsbeskrivning Via diverse kommunikationskanaler (telefon, mail, chat etc.) hantera teknisk support åt Sony Ericsson Danmark. I arbetsuppgifterna tillkommer en del administrativa uppgifter. Kvalifikationer och förutsättningar Mycket goda kunskaper i danska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Stort intresse för produkter inom hemelektronik är meriterande Utbildning Gymnasium eller motsvarande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Prestigelös Serviceminded Noggrann Stresstålig

Sammanfattning

Liknande jobb


28 april 2010

28 april 2010

28 april 2010

Extrajobb som mötesbokare

26 april 2010