Dansktalande teknisk supportagent

Arbetsbeskrivning

Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 3 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 10 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB är idag en av nordens ledande aktörer inom system- och kontaktcenterlösningar. Bolagets tjänster är mångårigt prisbelönta och i Linköping ansvarar ett 100-tal anställda för bland annat kundtjänst, teknisk support, reception och växeltelefonist åt välkända kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Dessa kunder betjänas i bolagets två affärsområden; Technical Support och Retail. Arbetsbeskrivning Teknisk support via telefon, mail, brev och fax, åt världsledande varumärken Lättare administrativa uppgifter Kommunikation på danska och engelska Kvalifikationer och förutsättningar Mycket goda kunskaper i danska i tal och skrift Gott omdöme Inger stort förtroende Utbildning Gymnasium el motsvarande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Prestigelös Serviceminded Noggrann Stresstålig

Sammanfattning

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010