OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lindorff Group AB är ledande i Norden, och ett av de världsledande, inom hantering av kundfordringar och andra finansiella tjänster genom outsourcing. Lindorff omsätter 3 000 miljoner kronor och har 2 000 anställda i 10 länder. Lindorff Sverige AB omsätter 800 miljoner kronor och har 400 anställda. Lindorff Customer Services AB är idag en av nordens ledande aktörer inom system- och kontaktcenterlösningar. Bolagets tjänster är mångårigt prisbelönta och i Linköping ansvarar ett 100-tal anställda för bland annat kundtjänst, teknisk support, reception och växeltelefonist åt välkända kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. Dessa kunder betjänas i bolagets två affärsområden; Technical Support och Retail. Arbetsbeskrivning Teknisk support via telefon, mail, brev och fax, åt världsledande varumärken Lättare administrativa uppgifter Kommunikation på danska och engelska Kvalifikationer och förutsättningar Mycket goda kunskaper i danska i tal och skrift Gott omdöme Inger stort förtroende Utbildning Gymnasium el motsvarande Som person är du Gediget tekniskt intresserad Prestigelös Serviceminded Noggrann Stresstålig