Dansktalande tekniska supportagenter

Arbetsbeskrivning

Företagsbeskrivning Lindorff är en ledande Nordisk aktör inom hantering av kundfordringar med ca 1 500 anställda. Vi tillhandahåller tjänster för fakturaadministration, påminnelse- & inkassohantering, köp av fordringar, kreditinformation och kundservice. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Lindorff Customer Services är ett call-center, beläget i centrala Linköping och verksamheten bedrivs i trivsamma och attraktiva lokaler. Vi besvarar förfrågningar från hela Norden och tillsammans med koncernens övriga affärsområden bildar vi ett helhetskoncept där Lindorff Customer Services sköter en helt outsourcad kundservicefunktion. Inom Lindorff Customer Services tekniska affärsområde samarbetar vi med ledande leverantörer av mobiltelefoner, skrivare, faxar och GPS-navigatorer. I Linköping är vi idag ca 90 anställda. Nu söker vi: Dansktalande tekniska supportagenter Arbetsbeskrivning Teknisk support via inkommande telefonsamtal och mail Viss hantering via fax och brev Enklare administrativa uppgifter Kommunikation på danska, engelska och svenska Kvalifikationer och förutsättningar Danska (flytande i tal och skrift) Goda kunskaper i svenska och engelska Gärna telefonvana Erfarenhet från teknisk kundtjänst är meriterande Som person är Du Gediget tekniskt intresserad Serviceminded Noggrann Stresstålig Du tycker det är roligt att prata i telefon! Du trivs i ett ungt arbetslag där arbetstempot är högt!

Sammanfattning

Liknande jobb

2 juli 2009

2 juli 2009