Dansktalande/Norsktalande Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Dansktalande/Norsktalande Supporttekniker sökes för kunds räkning. Kunden är ett IT-konsultföretag med över 100 konsulter anställda Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår personal specialiserar sig på drift och support av IT-infrastruktur, mjukvaruutveckling, konsulting och projektledning. Som konsult hos dem har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Kunden är ett ekonomiskt oberoende, privatägt företag. De följer gällande kollektivavtal från Almega och är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag. Som supporttekniker kommer du att ingå i ett dynamiskt team som supporterar företagets IT avdelning. Du kommer att arbeta med analytisk felsökning av komplexa ärenden. Din Profil: Vi söker dig som behärskar både danska/norska och svenska och som har arbetat med IT-support tidigare. Du har god teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt. Du är en driven och social person med god känsla för service. Vidare triggas du av att se resultat och kämpar för att alltid prestera ditt yttersta. Du tycker om att arbeta i grupp är ödmjuk och trivs med att hjälpa användarna på bästa sätt. Vad de kan erbjuda dig: Som anställd på företaget kommer du vara en del av ett ambitiöst internationellt IT-företag som värnar om din framtida karriär. Du kommer få möjlighet att utvecklas snabbt med hjälp av utbildningar, certifieringar och tillgång till en personlig coach. Din coach kommer att vara ditt bollplank i vardagen och hjälpa dig nå nästa nivå i din IT-karriär. I IT-branschen går det snabbt därför tror de mycket på kunskapsöverföring. Det är därför de använder varje tillfälle att underlätta detta. Man arrangerar utbildningar, teknikmöten, olika forum, Master Classes och många andra evenemang. Det är viktigt att inte glömma bort att ha roligt emellanåt. Intresserad? Skicka in din ansökan via extern länk nedan: http://www.tekniktjanster.se/index.cfm/pg/p5/id/997/

Kontaktpersoner på detta företaget

Ruben Bratt

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Online AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 september 2010
  • Ansök senast: 3 oktober 2010

Besöksadress

Drottninggatan 13
Göteborg

Postadress

Söder Mälarstrand 45, plan 8
STOCKHOLM, 11825

Liknande jobb


Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024