OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning
Vår kund vill fortsätta vara relevanta för sina kunder. Som en del i det har de tagit fram en rekommendationsmotor som används för att på olika sätt personalisera sin kommunikation till sina kunder. I applikationen finns olika data science modeller vars output exponeras till olika kommunikationskanaler, via tex APIer eller i databaser.
Vi söker en Data Engineer som har erfarenhet av att bygga och förvalta data pipelines som hanterar stora mängder data. Erfarenheter av att sätta upp och hantera DevOps verktyg kring applikationer är också ett plus. Du behöver vara kommunikativ, nyfiken och ansvarstagande. Tycka om att lösa problem och vara strukturerad. Vi ser att du även är van att jobba i agila team med DevOps tänk.
Du kommer arbeta nära verksamheten och vara en del i att översätta affärsbehov i teknisk lösning, samt planera för och genomföra implementationen av densamma. Ett intresse för, eller erfarenhet av marknadsföring och CRM inom retail är en fördel.
Skallkrav:
Erfarenhet av SQL, Spark och Python
Erfarenhet av att produktionssätta och bygga skalbara lösningar för data scince modeller
Data Management och data modellering
Data Automation
DevOps
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.