Datasamordnare med goda kunskaper inom MagiCAD, Stockholm

Datasamordnare med goda kunskaper inom MagiCAD, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Datasamordnare som kommer att arbeta med utleverans och formaliagranskning av anläggningsdokumentation inom teknikområde El, Tele, Transport och Styr.

Inarbetning i CAD-modeller av anläggningsdokumentation och Informera beställare om formaliakrav, informationssäkerhet arbetsprocesser som kunden har kopplat till anläggningsdokumentation inom teknikområdet.

Du kommer att stötta upp inom ett kritiskt teknikområde där enheter Projekt, Tekniskt förvaltning och Underhåll är beroende av i sina uppdrag för att hålla tidplaner och budget.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Teknisk yrkesutbildning inom el, civilingenjörsexamen eller har en högskoleutbildning med teknisk inriktning inom el alternativt har motsvarande kompetens inom området El, Tele, Transport och Styr.
- Erfarenhet/kunskap Officepaketet och Sharepoint eller liknade
- Grundläggande kunskaper om byggprocess och anläggningsstruktur.
- Goda kunskaper inom MagiCAD för AutoCAD
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Meriterande ned kunskaper inom Revit och ElproCAD
- Meriterande med praktisk erfarenhet av elarbete.
- Arbete inom infrastrukturkänsliga uppdrag
- Personliga egenskaper:
- Driven, engagerad och självständig men också strukturerad och kvalitetsmedveten.
- Pedagogiskt då information och kommunikation är en viktig del av uppdraget. För de kandidater som uppfyller förfrågningsunderlaget kan intervjuer komma att hållas.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 3 oktober 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


17 januari 2024

15 januari 2024

Content & Communications Manager

Content & Communications Manager

15 januari 2024