Delivery Manager till Stockholm

Arbetsbeskrivning

eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 140 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 4000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 4 miljarder SEK.



 

Tjänsten
Vi behöver förstärka ett av våra säljteam och söker därmed en Delivery Manager som kan ge en förstklassig service till våra kunder och konsulter.

Som Delivery Manager har du en roll mitt i hjärtat i eWorks verksamhet och arbetar med att leverera och sälja in rätt konsult till rätt uppdrag. Du har en god människokännedom, affärssinne och kan ge ett förtroendeingivande professionellt intryck. I rollen ingår att arbeta med offerter, förhandlingar, intervjuer och avtal samt ansvara för uppföljning, förlängningar och avstämningar. Rollen omfattar administration kring försäljning samt daglig kontakt med såväl kunder som konsulter och konsultbolag.

Din bakgrund
Du har 1-3 års arbetslivserfarenhet inom administration, ekonomi, support eller annat serviceyrke där du har hanterat kundrelationer. Du trivs i en organisation med säljfokus och att arbeta i team där tempot är högt. Eftersom många av våra kunder är internationella är det krav att du är flytande i engelska både tal och skrift. Du skall även ha god erfarenhet av Officepaketet.

Som person ska du:
- Kunna växla med att arbeta operativt och lyfta blicken för att prioritera
- vara strukturerad och arbeta effektivt
- vara en självgående teamspelare med affärssinne
- ha en personlig mognad och en prestigelös approach
- drivas av att arbeta med förbättring och att leverera kvalitet
- ha en god administrativ förmåga

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett flexibelt, intensivt och händelserikt arbete med högt tempo och frihet under ansvar. Vi sitter i moderna lokaler belägna i centrala Stockholm och har en positiv stämning, mycket driv och entreprenörskänsla. Vi är stolta över vår framgång och söker dig som vill bidra till nästa steg i vår resa.


Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi har även valt att tillämpa ett generellt begåvningstest under procesen.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karin Cederholm-Wik

Anna Ålander
08 50 60 55 34
Karoline Erixon
08-50605573
Radin Golrokh

Johanna Wahlberg
0850605573
Rekryteringskonsult Cecilia Sjölin
0707357933 0736-735575
Jeanette Rumenius
0704978936
Rekryteringskonsult Henrietta Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eWork Scandinavia AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 60
STOCKHOLM

Postadress

Klarabergsgatan 60, 1 tr
Stockholm, 11121

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023