Dell söker supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Du kommer att ingå i vårat Dell Business Support team som består av industricertifierade, välutbildade tekniker.Ditt arbeta innebär att ge god service och support till våra prioriterade kunder via telefon och mail. Arbetet innebär också koordinering av service och kontakt med våra servicepartners.Som Dell Business Support Specialist är du första kontakten för kunder som söker avancerade hårdvaru-, operativsystems- eller applikationslösningar. Vi söker dig som talar svenska, danska eller norska flytande.Du talar och förstår engelska väl eftersom vi arbetar i en internationell miljö där all dokumentering sker på engelska.Du är utmärkt på kundhantering per telefon och är stark på felsökning, problemlösning och dokumentation av lösningar.Vi söker dig som är driftig och flexibel, som snabbt lär dig nya produkter och teknologier.Du tar för dig av kurser och labbtid och delar gärna med dig av kunskap i ditt team.Du har djupgående kompetens inom pc, hårdvara och operativsystem och gärna specialkompetens inom windows eller linux, certifieringar som MCP, A+ eller motsvarande är starkt meriterande.Du har en hög servicegrad - att fokusera på kunden är självklart för oss och är detsamma för dig.Du är resultatdriven supporttekniker och är en mycket viktig länk i vår organisation när det gäller att ge service till våra prioriterade guld kunder.Märk din ansökan med Support Dell och vilket språk du talar förutom engelska.Tex Support Dell danska

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dell AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 mars 2006
  • Ansök senast: 7 april 2006

Liknande jobb


Säljare utan erfarenhet sökes till Sävsjö

29 april 2009

Boendepedagog

29 april 2009

Vi behöver Dig!

29 april 2009

29 april 2009