OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett långt uppdrag i centrala Stockholm och söker vi en receptionist.Dina arbetstider blir 12.00 - 17.00.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att ta emot besök både från Sverige och internationellt, växel, postsortering samt att se till att konferensrummen är snygga och prydliga.Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett krav att du har erfarenhet av att arbeta i reception.Du måste kunna uttrycka dig obehindrat i såväl tal som skrift vad gäller svenska och du måste kunna tala engelska.Du har självständigt förmågan att se vad som behöver göras.Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och har ett glatt humör.Detta arbete kan inte kombineras med A-kassa. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till nedanstående kontaktperson. Avanzera arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.