OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har minst ett år kvar av dina studier och vill arbeta deltid som administratör med inslag av ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Vår kund Hamilton Nordic är ett techföretag med kontor i Kista där du kommer ingå i ett härligt team om tre personer. Uppdaget förväntas sträcka sig ett år framöver, låter detta intressant? Fortsätt nedåt i annonsen!
OM TJÄNSTEN
Hamilton Nordic är ett familjeägt techföretag som tillverkar medicinska robotverktyg för flytande materal och arbetar bland annat mot Karolinska sjukhuset. I rollen som ekonomiassistent kommer du hantera uppgifter av administrativ karaktär såsom kundreskontra, inscanning av inkommande fakturor, samanställning av betalningar samt bokning av fakturor. Du kommer även ta emot ordrar och vara behjälplig över telefon för Hamilton Nordics kunder.
Du erbjuds
* Möjligheten till ett flexibelt schema
* En trevlig atmosfär och glad stämning i ett litet team
* En konsultchef och karriärspartner i Mikaela Hofstedt
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du bland annat att:
* Sköta det löpande arbetet kring kundreskontra
* Agera stödfunktion via telefon och mail mot företagets kunder
* Skicka fakturor
* Lägga kundordrar
* Arbeta i företagets affärssystem Microsoft Dynamics
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar ekonomi/administration på högskola/yrkeshögskola eller universitet och har minst 1 år kvar av dina studier
* Kan kommunicera obehindrat på svenska då detta används i det dagliga arbetet
* Kan arbeta nogrannt och systematiskt
* Ha ett relativt flexibelt schema för att kunna arbeta minst tre dagar i veckan (motsvarande ca 20h)
Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Dynamics, om du har denna erfarenhet får du gärna förtydliga detta i din ansökan.
Som person är du:
* Nogrann
* Initiativtagande
* Ansvarstagande
Övrig information:
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, ca 20h/veckan
* Lön: Timbaserad + semesterersättning
* Placering: Stockholm, Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Hamilton Nordic: https://www.hamiltoncompany.com/
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231