Deputy ground operations manager till Jonair

Arbetsbeskrivning

Ansvarstagande, strukturerad och driven, är det ord som beskriver dig? Vill du ta möjligheten att hoppa in i en nyskapad roll där du kommer att kunna påverka utformningen framåt? Missa då inte denna möjlighet att bli en del av Jonair!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Jonairs räkning en Deputy ground operations manager. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Jonair under nio månader. Jonair ser långsiktigt på denna roll och Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Jonair befinner sig i en expansiv fas och ser behovet av att skapa en administrativ roll till kontoret i Umeå. Jonair är belägna vid flygplatsen i Umeå och sitter i fina lokaler med härlig utsikt över flygfältet.

För att du på bästa sätt ska komma in i rollen kommer du i början av anställningen gå sida vid sida med Mattias (VD) för att bli upplärd i system och rutiner. Här förväntas du även vara beredd att hoppa in och lära dig allt eftersom du provar på nya delar i arbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Jonairs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!


Arbetsuppgifter
Som Deputy ground operations manager hos Jonair kommer dina dagar att gå i ett högt tempo med varierande uppgifter. En dag skulle kunna starta med att du svarar på mail som dykt upp under natten, för att sedan ta emot telefonsamtal från kunder som vill boka biljetter eller få en offert på en flygning. För att senare ta emot kunder som kommer till lokalen och avslutas med att stötta ledningen i deras arbete.

Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Bokning och planering av flygningar
• Operativ övervakning av flygoperationer
• Svara på mail och telefon
• Stötta ledningen
• Ta emot kunder

I denna tjänst kan det tillkomma arbete på kväll och helg vid specifika bokningar.


Vi söker dig som
Har erfarenhet från en administrativ roll sedan tidigare. B-körkort och goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska är ett krav då det används i arbetet. Har du sedan tidigare arbetat med telefon som ett av dina främsta arbetsverktyg ser vi det som meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Jonair.
Du besitter ett ansvarstänk och ser likt Jonair långsiktigt på denna tjänst. Vidare är du flexibel och driven som person och gillar att komma med nya idéer för att vidareutveckla Jonair och tjänsten.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Jacob Matsson

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Administratör

Administratör

3 maj 2024

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

Skoladministratör till Skolstödsenheten, Stockholm

14 maj 2024

Projektadministratör till Saab Surveillance

Projektadministratör till Saab Surveillance

14 maj 2024