OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedal Fastighet AB
söker assistent för en långsiktig tjänst.
I rollen kommer du arbeta med :
Digitalisering och hållbarhet
Marketing & Digital Marketing
ISO ,Arbetsmiljö
Placering: Solna
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Visst inslag av löpande redovisning
Stötta upp administrativt i ad hoc-frågor
Vi söker dig som har hunnit arbetat ca 2 år med kund- och leverantörsreskontra och har en stor hunger att vidareutvecklas. Som person är du strukturerad, noggrann och ansvarstagande. Du trivs i en administrativ roll och hanterar många olika kontaktytor på ett utomordentligt vis. Du hanterar också balansen att arbeta självständigt och att samarbeta med kollegorna i teamet.
Minst 1 års erfarenhet från arbete i gärna med kund
Goda kunskaper i Excel
Meriterande med branscherfarenhet
Mycket goda språkkunskaper Svenska och Engelska, både i tal och text