Dispatcher till kund i Västra Frölunda

Dispatcher till kund i Västra Frölunda

Arbetsbeskrivning

Vår kund är nu på en resa som är full av potential och möjligheter! En resa där engagerade och passionerade medarbetare är med och förändrar branschen, revolutionerar verksamheten och omdefinierar framtiden. Innovation och hållbarhet är kärnan när vi utvecklar och levererar våra toppmoderna automatiserade port och dockningslösningar.

Om tjänsten
I tjänsten som Dispatcher fyller du en viktig och central funktion. Dagligen innebär tjänsten att du leder och säkerställer att servicearbetet utförs och faktureras enligt plan. Detta bland annat genom att fördela arbetet för tekniker i fält, planera ut dem på arbeten och vid behov planera om för akutjobb eller liknande som dyker upp. Efter avslutat arbete säkerställer du att kund blir korrekt fakturerad.

Utöver den dagliga planeringen, arbetar du som Dispatcher aktivt med att delta i fortlöpande förbättringsarbete avseende arbetsmetoder och processer gällande planeringen för hela teamet. Samt deltar i kostnadsberäkningar och långsiktig planering av servicearbetet, vilket bidrar till att skapa förutsättningar för volymtillväxt och att teamet uppnår uppsatta affärsmål.

Denna tjänst innebär mycket kommunikation med tekniker, kunder och övriga kollegor i kombination med daglig administration.

Tjänsten är förlagd under dagtid 7-16 med placering på kontoret på Redegatan i Västra Frölunda.

Om dig
För att trivas i rollen tror vi att du har 1-2 års arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. Du drivs av att vara den berömda spindeln i nätet, där det är mycket koordinering växlat mellan socialt och administrativt.

Vidare ser vi att du är en lagspelare som tycker om att samarbeta med dina kollegor. Som person är du serviceminded, noggrann, strukturerad, och har lätt för att se vad som ska göras. Du trivs när det är full fart och har förmågan att prioritera mellan parallella projekt. Vidare är du en god kommunikatör som har lätt för att bygga goda relationer både externt och internt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom via elsa.tidblom@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Dispatcher, planering,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2023
  • Ansök senast: 31 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024