Distriktsansvarig med befintliga kunder, växlar

Arbetsbeskrivning

Telekompaniet är en kommunikationsleverantör med fokus på telefonilösningar/företagsväxlar. Vi har flest Panasonic-installationer i Sverige och skall närmsta åren behålla den positionen och bryta ny mark framförallt inom mobila och hostade lösningar. Vi håller oss i framkant av utvecklingen med världsledande tillverkare som Panasonic och Aastra och knyter ihop de med operatörstjänster från ex. Telia och Tele2. De gamla ISDN linjerna är säljstoppat från Telia och vi behöver din hjälp att leda Stockholms företag till nya smartare lösningar. Oavsett om de väljer en kundplacerad växel eller vill ha telefoni som tjänst. Hos oss lär du dig allt inom försäljning och styr säljprocessen från första telefonsamtalet till 2:a försäljningen några år senare. Här är det långsiktiga relationer som gäller. Nöjd kund kommer tillbaka och berättar för sina nära och kära. Du kommer ansvara för vår försäljning på en geografiskt yta i Stockholmsregionen som består av ca 5000 prospects med både nya och befintliga kunder. Vi vill satsa på dig långsiktigt och tror att du har tidigare erfarenhet av försälning, kanske på fältet, i butik eller över telefon. Tävlingsinstinkt är viktigt, oavsett om du älskar att vinna eller hatar att förlora. Förmodligen har du ett intresse för idrott. Vill du vara en del i en växande organisation med mycket frihet under ansvar?

Sammanfattning

Liknande jobb

24 augusti 2010

Driven Account manger

23 mars 2010