DnB NOR söker specialister till Client Services

Arbetsbeskrivning

DnB NOR är en av Nordens största finanskoncerner.Vi är representerade i Sverige genom en bankfilial med verksamhet mot både stora och mindre företag samt kapitalförvaltning, fondförsäkring och finansbolag.DnB NOR fortsätter att kraftigt expandera på den svenska marknaden.Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu medarbetare som vill bidra till att fortsätta utveckla vår Customer Support för Cash Management-tjänster.Vi söker dig som vill vara med och etablera och jobba i en kundtjänst av absolut toppklass!Vad erbjuder vi?DnB är en av Nordens största finanskoncerner och vi erbjuder våra anställda konkurrenskraftiga villkor.Vi välkomnar nya ideer som kan leda till förbättring av vår verksamhet och framtiden kan erbjuda många möjligheter för våra drivna kollegor.Vill du växa i din roll som specialist erbjuder vi medel som får dig att lyckas!Detta är en chans för dig som vill utvecklas och växa med uppgiften. Vem är då du?I DnB NOR Bank spelar Customer Support en viktig roll mellan våra kunder och oss som bank men även mellan våra avdelningar internt.Du drivs således av att skapa väl fungerande kundrelationer och du stimuleras av att få nöjda kunder genom god service.Vi sätter stort värde i din förmåga att arbeta effektivt och strukturerat med hög kvalitet i en omväxlande och stundtals krävande miljö.Du är en person som trivs med att jobba i grupp och inspirera omgivningen både arbetsmässigt och under fikarasterna, men du har även förmågan att jobba självständigt.Med ditt driv och din entusiasm samt kompetens och erfarenhet kommer vi tillsammans att bli även Sveriges bästa Customer Support-funktion inom Cash Management. Det här är ett jobb för dig som har bred erfarenhet av arbete i bank.Du har troligtvis sedan tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete inom bank, antingen på kontor eller i central funktion.Dina datakunskaper är goda och du är en duktig användare av Officepaketet, främst Word och Excel.Du behärskar engelska i tal och skrift.Dina arbetsuppgifter består bland annat av: .Kundbetjäning via telefon, e-post och brev - både inkommande och uppsökande .Användarstöd till internetbanken på telefon med felsökning och åtgärder inom första linje supports ansvarsområde .Frågor, rådgivning och behandling av ärenden kring avtal, behörigheter och fullmakter avseende bankens betalningstjänster .Vi tar emot ansökan via länken http://www.adecco.se/default2.aspx, klicka på ingången "rekrytering" och sök efter Kundtjänst - DnB.Sista ansökningsdag för denna tjänst är 2007-03-25 men kan komma att tillsättas innan dess. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


KUNDTJÄNST/SÄLJARE

19 juli 2010

Bli säljare för If.

20 juli 2010

Serveringspersonal

20 juli 2010

Erfaren säljare av finanstjänster

20 juli 2010