Document & Configuration Management Professional

Document & Configuration Management Professional

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Till en av våra kunder, en multinationell koncern med högteknologisk produkttillverkning söker vi nu en Document and Configuraton Management Professional. Uppdraget är en fantastisk möjlighet för dig som vill ge din karriär en skjuts i rätt riktning i en modern, internationell och framåtsträvande miljö.

Som ansvarig för produktionskostnader ingår du i en grupp som har till uppgift att utveckla och underhålla serviceprodukter inom förebyggande underhåll och reservdelar. Arbetet bedrivs både i utvecklingsprojekt och som kontinuerligt underhåll.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Arbetsuppgifter:

- Säkerställa och uppdatera kostnaderna för deras serviceprodukter i Service Configurator (SC).
- Ställa krav och bidra med idéer på fortsatt utveckling och lansering av SC inom Serviceorganisationen.
- Stötta och utbilda användare av SC.
- Projektmedlem i utvecklingsprojekt med ansvar för produktkostnad.
- Drivande i förändringsarbetet kring deras serviceprodukter.
- Driva och delta i fortsatt förbättringsarbete inom SC och Target Costing.
- Utveckling och strukturering av källdata för serviceprodukterna.

Din profil

Vi söker dig som har:

- Utbildning med koppling till teknik och ekonomi.
- Erfarenhet inom ekonomi, kostnadsanalys och produktkalkyl.
- Kan uttrycka sig på engelska i både tal och skrift.
- Erfarenhet inom Excel.



Meriterande om du har:

- Erfarenhet inom programmering.
- Erfarenhet av Macros, Qlick applikation och Tacton.



Som person är du bra på att bygga nätverk både internt och externt. Du är noggrann, har ett strukturerat arbetssätt och är hjälpsam med syfte att få användare att kunna själv. Under rådande omständigheter jobbar teamet hemifrån, det ställer höga krav på att du ska kunna ta till dig information digitalt och vara drivande i ditt arbete.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Linda Connbo och nås på 0707-950189 eller på linda.connbo@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Förhandlare

Förhandlare

12 maj 2021

Commercial Project Manager

Commercial Project Manager

4 maj 2021