Doz apotek söker kategoriassistent!

Doz apotek söker kategoriassistent!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en assistent till inköpsteamet till ett välkänt bolag. Rollen är som kategoriassistent där du är spindeln i nätet och sköter den administrativa delen av inköpsprocessen. Start omgående i 6 månader.

OM TJÄNSTEN
Som kategoriassistent sköter du den administrativa delen av inköpsprocessen. Du säkerställer pris- och masterdata och har löpande ansvar för att uppdatera system med artikel och prisinformation, samt hanteringen av prislistor. Det innebär också ett ansvar för information till och från grossist och leverantörer, artikelinformation och etikett texter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Säkerställa pris- och masterdata, ha löpande ansvar för att uppdatera system med artikel och prisinformation och hanteringen av prislistor.
* Löpande arbete för att problemlösa och besvara artikel- och prisfrågor.
* Kontinuerligt effektivisera och förbättra system, processer och rutiner.


VI SÖKER DIG SOM
- Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning gärna med ekonomi som inriktning.
- Du har goda kunskaper i Excel samt officepaketet.
- Har goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska.
- Vana av att arbeta i affärssystem.

Det är meriterande om du har
- Högre utbildningsnivå
- Har du några års erfarenhet som koordinator eller inköpsassisten och/eller erfarenhet inom retail är det meriterande.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Problemlösande
- Initiativtagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2024
  • Ansök senast: 23 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023