Drift- och supporttekniker, Gävle

Drift- och supporttekniker, Gävle

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Gävle
- Uppdragslängd: Ca. 2 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50 - 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker konsulter med vana av att arbeta i komplexa driftsmiljöer med många användare och system. Både generell daglig drift eller som kunniga drift­- och systemtekniker inom specifika områden.

Kunden söker vidare konsulter med vana av första IT-support via telefon och andra digitala kanaler som tex chatt och mail. Teknisk kompetens i kombination med pedagogisk förmåga, gott bemötande och stort servicefokus är viktigt. Konsulter inom området löser tekniska incidenter och problem via t ex fjärrstyrning eller på plats hos kundens slutanvändare samt ser till att IT-­tekniken fungerar för kundens användare i vardagen.

Uppdraget innefattar även uppdragsledande roller vid införande av teknik/system i driftsmiljöer. Samt deltagande i projekt och uppdrag för samtliga roller inom området.

Ytterligare arbetsuppgifter inom uppdraget är IT-administration såsom beställningar, licenshantering, användaradministration men också av mer teknisk karaktär.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Du har relevant utbildning eller motsvarande kombinerat med expertkompetens inom området.
- Du har deltagit i komplexa uppdrag inom aktuellt område och genomfört uppdrag med mycket hög kvalitet.
- Du har stor vana och erfarenhet att verka i ledande befattningar inom sitt område (om relevant för rollen/uppdraget).
- Du har mycket stor självständighet.
- Du förstår tekniken och dess konsekvenser och kommunicerar väl med kravställare, utförare och beställare och har förmågan att ta kliven från teori till praktisk lösning och utförande.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 20 april 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


1 juni 2024

SRE

SRE

29 maj 2024

27 maj 2024