Driftadministratör till AB Bostäder

Driftadministratör till AB Bostäder

Arbetsbeskrivning

_Här börjar hemma!_

_Genom vårt arbete driver och utvecklar vi Borås, för oss är livet mellan husen lika viktiga som livet i husen. Vi är ett allmännyttigt bolag med ett stort samhällsansvar. Hos oss är människorna alltid i centrum. _

_Som kollega hos oss är du med och driver utveckling i socialt hållbara stadsdelar i Borås, där människor trivs, känner sig hemma och vill bo länge. Du är också med och bidrar till att unga människor i våra områden ges goda möjligheter till att utvecklas i skolan, har en meningsfull fritid och framtidstro. Tillsammans är vi proffsiga, utvecklande, kundorienterade och ansvarsfulla. _

_AB Bostäder ägs i sin helhet av Borås Kommun. Vår uppgift är att erbjuda boråsarna ett rikt och varierat utbud av bra lägenheter i alla stadsdelar. AB Bostäder äger och förvaltar 6500 lägenheter och 400 lokaler, har cirka 115 anställda samt omsätter 500 Mkr/år._

DIN VARDAG SOM DRIFTADMINISTRATÖR

Ditt ansvarsområde innebär att ge AB Bostäders hyresgäster ett professionellt bemötande och god service i frågor rörande felanmälan och övriga frågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Ta emot inkommande samtal gällande felanmälningar
* Ta emot inkommande samtal gällande standardhöjande åtgärder/tillval
* Skapa arbetsordrar
* Boka och planera felavhjälpande besök hos HG.
* Ansvara för hantering av inkommande ärenderapport från upphandlat väktarbolag
* Fakturahantering och administration
* Samverka med bolagets övriga avdelningar

I tjänsten ingår även att utföra i övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen och/eller i företaget.

Du kommer att ingå i en grupp med fler anställda driftadministratörer där arbetet delas och fördelas. Placeringen är på Ålandsgatan i Borås och du kommer tillhöra Boservice.

ANSTÄLLNING

Tjänsten innebär en anställning på 100% via OnePartnerGroup med omgående start fram till efter sommaren. För att vara aktuell till denna tjänst behöver du kunna arbeta hela sommaren.

FÖR ATT KLARA AV ROLLEN

För att trivas i rollen så måste du vara en serviceinriktad person med en positiv grundinställning. Du sprider energi omkring dig, är lyhörd och lätt att arbeta tillsammans med. Du har en god förmåga att arbeta självständigt och du har lätt för att fatta egna beslut.

I ditt arbetssätt har du en god struktur och ordning och reda omkring dig. Du bör vara en duktig kommunikatör och tycka om att finnas tillhands för människor som behöver din hjälp. Vi vill att du har mycket god datavana och är van vid administrativa uppgifter. Vi vill också att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Behärskar du fler språk är det mycket meriterande.

ONEPARTNERGROUP

Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan eller tipsa en vän som skulle passa för jobbet! Vi behandlar enbart ansökningar inkomna via tjänstens webbsida på OnePartnerGroup med personligt brev och CV. Vid frågor om tjänsten kontakta Pauline Pettersson på pauline.pettersson@onepartnergroup.se.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se [http://www.onepartnergroup.se]

Mer information

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg

Pauline Pettersson
033-4300205
Fredrik Moberg
033-4300204
Pauline Pettersson

Fredrik Moberg

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson
033-430 02 05
Jim Claesson

Jim Claesson
0733-867558
Jesper Mild
033-430 02 03

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Borås AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Göteborgsvägen 99, Borås
None

Postadress

Göteborgsvägen 99
Borås, 50460

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024