OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en välkänd leverantör av fast och mobil kommunikation för företag. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som Account Manager och säljer företagets produkter och tjänster till företag.Du ingår i ett team på 6 personer men är ansvarig för ditt egna distrikt och arbetar självständigt med besöksbokning, företagsbesök, offertskrivning, kundvård och uppföljning. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten vill vi att du har tidigare erfarenhet av utesälj, gärna b2b samt körkort och tillgång till egen bil.Du har goda IT-kunskaper och är verbal i såväl tal som skrift.Goda kunskaper i Engelska är meriterande Personliga egenskaper: Vi söker dig som är en riktigt hungrig säljare och samtidigt duktig på att skapa förtroende hos andra människor.Du är driftig, strukturerad och har lätt för att motivera både dig själv och andra.Du för dig väl och har lätt för att samtala med olika typer av människor.Vi sätter dessutom stor vikt vid din envishet, ärlighet och pålitlighet.Vi erbjuder: För rätt person är detta en möjlighet till ett stimulerande, utvecklande arbete där du möter intressanta människor och knyter spännande kontakter.Då företaget erbjuder en unik och mycket fördelaktig provisions- och bonuslösning finns naturligtvis riktigt goda förtjänstmöjligheter.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00