OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en medarbetare till försäljningsavdelningen.Tjänsten är administrativ, och de främsta arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundbrev och fakturor samt ansvar för adressregister.Vidare blir det du som sköter administrationen kring säljkonferenser och generellt fungerar som administrativt stöd. Vi söker dig som har minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Det är ett krav att du har erfarenhet av administrativt arbete och att du tidigare arbetat på en försäljningsavdelning.Du har minst gymnasieutbildning med för tjänsten ifråga relevant inriktning. Tjänsten förutsätter god datavana och erfarenhet av att arbeta i word, excel och powerpoint. Som person är du strukturerad och ordningsam.Noggrannhet är en självklarhet för dig.Vi söker dig som är serviceinriktad och självgående, och som är van att ta egna initiativ. Stämmer denna beskrivning in på dig?Sök då tjänsten via www.proffice.se.Skicka din ansökan snarast, då vi intervjuar löpande.