Driftig och engagerad receptionist till Chimney!

Arbetsbeskrivning

Receptionisten hos oss har en mycket central roll som ansvarar för vår trivsel och service.

Tillsammans med din kollega fungerar ni som intern support och finns tillgänglig för alla vid behov. Du ansvarar för inkommande samtal, posthantering, tar emot besökande, kunder, leverantörer och gäster och har koll på dina medarbetare under arbetstid.

Du ansvarar även för trivsel och ordning på kontor och i receptionen samt ser till att hålla ytor undan plockade och representativa. I rollen ingår även att sköta kontorsrelaterade beställningar, inköp, ordna med matbeställningar och inköp till frukostar, luncher och andra möten, sköta handkassa och enklare administration.

Du är en handlingskraftig person som ser vad som behöver göras och har en starkt serviceinriktad personlighet. Då du är Chimneys ansikte utåt för gäster, kunder och leverantörer ställs krav på att du har ett gott omdöme och trivs med att fronta människor med ett leende nära till hands. Självklart krävs att du är en prestigelös person som tar tag i stort som smått och har öga för helheten.

Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Tjänsten är en visstids anställning ( föräldrar ledighet) med start 1 februari 2014- augusti 2015.



Varmt välkommen med din ansökan till reception.stockholm@chimneygroup.com, gärna tillsammans med en video.
Urvalsprocessen kommer att ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Front desk Melinda Wejdenmark
0858750500
Front desk Sanne Neiberg
0858750500

Sammanfattning

Besöksadress

STUREGATAN 58
STOCKHOLM

Postadress

STUREGATAN 58
STOCKHOLM, 11436

Liknande jobb


Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010