OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkompetens AB grundades 1998 och är specialiserat på utveckling av säljorganisationer. Genom fyra affärsområden; uthyrning, rekrytering, utbildning samt konsulting bistår vi våra kunder i deras utvecklingsprocess på säljsidan. Säljkompetens erbjuder utbildning för säljare som vill satsa framåt, både i form av öppna kurser men även skräddarsydda företagsanpassade utbildningslösningar. Då vår befintliga utbildningssäljare/utbildningsassistent har avslutat sin tjänstgöring hos oss söker vi nu en efterträdare med omgående start. Som utbildningssäljare/utbildningsassistent är du van att arbeta självständigt, målinriktat och i ett högt tempo med många bollar i luften. Du är flexibel, har ett stort engagemang för ditt arbete och har en stark förmåga att driva igenom din sak. Du ska bearbeta nya kunder för att få in uppdrag, har minst ett par års erfarenhet av kvalificerad försäljning samt är duktig på att ta människor på olika nivåer. Din uppgift blir även att assistera vid utbildningstillfällen vilket kräver att du är noggrann, strukturerad samt har god administrativ förmåga.