Driftledare

Arbetsbeskrivning

Addici är ledande inom företagsservice i Norden med 2 500 anställda på 62 orter.Vi leder, samordnar och förbättrar tjänster inom fastighet, kontor, säkerhet, räddning, inköp och telefoni.Företaget bildades i början av 2007 genom en sammanslagning av delar av Manpower Business Solutions och Synerco.Omsättningen 2007 var 2,1 miljarder kronor.Vi har mer än 300 kunder.Branschen som Addici verkar i är relativt okänd, men högintressant.Svenska företag och organisationer spenderar över 120 miljarder kronor om året på företagsservice.Bara 20 miljarder av dessa pengar är utkontrakterade på underleverantörer.Men trenden är tydlig, att lägga ut företagsservice på entreprenad ökar snabbt.Tillväxten väntas bli mellan 10 och 20 procent per år. Arbetsuppgifter Vi söker nu en Driftledare till Områdeskunder i Stockholm, med placering ute hos kund.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 100%. Din arbetsuppgift blir att tillsammans med Avtalschef på Addici samordna driften av entreprenaden som personalledare samt som budget-och resultatansvarig.I tjänsten ingår också daglig kontakt med kunder, underleverantörer, hantera beställningar och fakturor, uppdatera interna system för resurser och rutiner samt att vara behjälplig i den dagliga driften. Arbetstiden varier mellan klockan 07.00-18.00.Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna. Personliga egenskaper Vi söker en person med ett stort servicetänk och som kan anpassa sitt arbetssätt till olika situationer och individer.Som person är du ansvarsfull, utåtriktad och inte rädd för nya utmaningar.Du är en kreativ person med en positiv attityd och har lätt att se möjligheter och lösningar i den dagliga driften.De personliga egenskaperna är viktiga eftersom arbetet innebär mycket kontakter med andra människor vilket sker under stort eget ansvar Kvalifikationer Du har minst gymnasiekompetens och tidigare erfarenhet från personalledande arbete.Påbyggnad i ekonomi är meriterande Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska språket.Du har goda kunskaper i Officepaketet.Vi värdesätter erfarenhet som budget- och resultatansvarig samt att du har arbetat i en arbetsledande funktion.Erfarenheter av kund- och leverantörskontakter är meriterande. Vi erbjuder Möjlighet att arbeta i ett expansivt värderingsstyrt företag med "högt i tak".Du kommer att få ta mycket eget ansvar och utvecklas i en stimulerande affärsmässig miljö med varierade arbetsuppgifter!Din ansökan vill vi ha snarast men dock senast den 5 januari 2009.Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Du söker tjänsten via vår hemsida www.addici.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Caroline Görsberg
036-173068

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addici
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 december 2008
  • Ansök senast: 5 januari 2009

Postadress

None
., .

Liknande jobb

Nystartsjobb Kristinehamns kommun

23 april 2010

LYFT PLATSER

10 maj 2010

Leverans man av hyrfordon

11 maj 2010

Praktikplats/LYFT

14 april 2010