Driftledare hos kund i Stockholm

Driftledare hos kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Vårt uppdrag hos vår kund är under utveckling och vi söker dig som vill vara med på den spännande resan. Siktet är inställt på en hållbar serviceleverans med proaktivitet och kommunikation, ett förenklat arbetssätt och nöjda medarbetare! 

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av lokalvård och daglig drift, mycket god kommunikationsförmåga och trivs som bäst i mötet med människor. 

Rollen omfattar bl.a. 


• Planering och daglig drift av lokalvård hos kund 
• Introducering av ny personal och vikarier 
• Supportera och vid behov ersätta operativ personal 
• Uppdateringar av intranät, delat ansvar 
• Kontakter och möten med beställargrupper hos kunden, sidoleverantörer och underleverantörer, delat ansvar 
• Viss arbetsledning av serviceteamet  
• Administration såsom ärendehantering, debiteringar, underlag för bokslutsarbete och rapportering 
• Rondering i kundens lokaler för att identifiera förbättringar och behov samt genomföra kvalitetskontroller 
• Utveckling av leveransen 

Krav/kvalifikationer 


• Tidigare erfarenhet inom lokalvård 
• Duktig administratör 
• God datorvana i Officepaketet 
• God svenska i tal och skrift 
• Mål- och resultatinriktad 
• Driven och engagemangsskapande 
• Öppen, lyhörd och tydlig 
• Serviceinriktad 
• Kommunikativ 
• Problemlösare 

Hos kunden levererar vi lokalvård, reception, arkiv, kontorsservice och café. Din roll är att tillsammans med en kollega och platschefen få gruppen att arbeta proaktivt och riktat för att göra kundens arbetsdag besvärsfri. 

Vi erbjuder: 

Ett företags medarbetare är dess värdefullaste resurser. Den tid vi lägger ned på våra medarbetare är väl investerad tid; att upptäcka medarbetarnas verkliga potential; att hjälpa dem att utveckla sina talanger; att hjälpa dem bli bättre än de själva trodde var möjligt. 

På Sodexo tror vi på utbildning och utveckling av våra medarbetare. 

Anställningsform och arbetstider: 


• Tjänsten är heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning. 
• Dagtid måndag-fredag 
• Vi vill ha din ansökan senast 2022-08-15 
• Ansökan kan endast göra via vårt ansökningsverktyg ReachMee 
• Har du frågor tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Anette Sjöholm, anette.sjoholm@sodexo.com 


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 55 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 412 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2022
  • Ansök senast: 15 augusti 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


24 april 2024

16 april 2024

15 april 2024