Driven Administratör/Samordnare till hemtjänstbolag i Nacka

Driven Administratör/Samordnare till hemtjänstbolag i Nacka

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Solid Care Assistans bedriver hemtjänst i Nacka kommun samt personlig assistans. Vi är ett mindre men snabbt växande företag med en tydlig affärsidé. Nu befinner vi oss i expansiv fas där vi söker fler drivna medarbetare till vårt team.
Om tjänsten
Vi söker nu en ny Administratör/Samordnare inom verksamhetsområdet hemtjänst och personlig assistans. Du kommer att ansvara för den dagliga planeringen, koordinera arbetet med allt som hör där till och är spindeln i nätet med många beröringsytor. Det är en utvecklande och utmanande tjänst som är en central del i verksamheten.


Arbetsuppgifter
Planera våra kunders besluta insatser.
Koordinera arbetet och vara länken mellan personal på fältet och kunder.
Ha kontakt med aktuella myndigheter och externa aktörer.
Administrera de verksamhetsinterna systemen.
Bemanning
Schemaläggning



Vem söker vi?
Vi söker dig som brinner för att göra ett bra jobb. Som är noggrann, driven, tar tag i arbetsuppgifter och är en problemlösare. Har du jobbat inom omsorgen tidigare är den en fördel då du förstår hur arbetet fungerar. Du är snabblärd och är van vid att arbeta med system. Krav är en gymnasial utbildning och meriterande är att kunna tala spanska då det underlättar arbetet.


Lön: Individuell lönesättning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Solid Care Assistans None
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2020
  • Ansök senast: 30 maj 2020

Postadress

None
None

Liknande jobb


Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024

18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024