Driven ekonomiassistent till Profilservice i Linköping

Driven ekonomiassistent till Profilservice i Linköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du driven och vill arbeta på ett växande bolag? Har du tidigare erfarenhet av ekonomi och söker ett deltidsarbete? Då kan det vara dig vi söker. 


Vi söker nu en driven och engagerad ekonomiassistent till Profilservice i Linköping.


Som ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med leverantörsreskontra, attestera fakturor och andra administrativa uppgifter som förekommer på ekonomiavdelningen. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du ansvarar för att dina arbetsuppgifter blir utförda i rätt tid och med rätt kvalitet. Du tar eget ansvar över de arbetsuppgifter du blir tilldelad och säkerställer att du genomför dessa. 

Arbetstider
Deltid. För att vara aktuell för tjänsten behöver du kunna jobba 16-20 timmar/vecka. Du bör vara tillgänglig på heltid under sommaren för att kunna stötta upp vid semestertider. 


Arbetstider: måndag – fredag, varierade tider under kontorstid. 

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är driven, ambitiös och brinner för ekonomi. Du är noggrann och strukturerad och tar tag i de uppgifter som behöver göras. 


Du har: 
Minst gymnasieutbildning med inriktning ekonomi. 
Minst 1 års tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. 
Erfarenhet från ekonomisystem. 
Goda kunskaper i Excel. 

Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-07-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Kontakta Andrea Trägårdh på andrea.tragardh@randstad.se eller 072-186 53 95. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024