Driven ekonomiassistent till spännande bolag!

Driven ekonomiassistent till spännande bolag!

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du driven och lösningsfokuserad och har dessutom en bakgrund inom ekonomi? Då kan detta vara tjänsten för dig! MultiMind söker just nu en Ekonomiassistent till en av våra spännande kunder.

Dina arbetsuppgifter: I rollen som Ekonomiassistent kommer du att ha varierande uppgifter. Det är viktigt att du tycker om ett högt tempo samt att du är flexibel och kan arbeta självständigt. Några exempel på dina arbetsuppgifter kan vara:

Fakturahantering
Avstämningar
Avvikelsehantering
Delaktig i bokslut
Intern och extern rapportering
Hantering av leverantörsfakturor samt inköpsfakturor
Utredningsarbete för kund- och leverantörsreskontran.
Din profil: I denna roll läggs stor vikt på din personlighet. Det är viktigt att du är en person med en positiv inställning som tycker om nya utmaningar och att alltid lära dig nya saker. Du är strukturerad, noggrann och lösningsfokuserad. Vi ser att du har en väl utvecklad samarbetsförmåga och trivs i en tjänst med en hög teamkänsla. Du har även förmågan att effektivt planera, prioritera och koordinera. Utöver dessa personliga egenskaper ser vi även att du har följande bakgrund:

Tidigare erfarenhet från att arbeta i en liknande roll
Ekonomisk utbildning
Goda kunskaper i Excel
Flytande Svenska
Meriterande med kunskaper av annat nordiskt språk
Meriterande med kunskaper inom SAP eller annat liknande system
Som anställd på MultiMind erbjuder vi dig:  Kollektivsavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheter att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett framgångsrikt, internationellt bolag.
Delta på roliga fester och event och stärka ditt professionella nätverk.  
Låter rollen intressant? Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024