Driven Kundservice/Winback-agent till ServiceFinder

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet från Kundservice och/eller Winback? Är du dessutom positiv, självgående och initiativrik? Då är vi din nästa arbetsgivare! Vi söker nu en Onboarding/Winback-agent till Sveriges största tjänsteförmedlare.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Onboarding/Winback-agent kommer du:
Att hjälpa våra nyanslutna kunder att komma igång med ServiceFinders tjänst. Din uppgift blir att vägleda och coacha kunden fram tills dess att denne får sin första affär genom oss.
Parallellt med din roll som Onboarding-agent kommer du även att vara ytterst ansvarig för att få våra företagskunder att fortsätta samarbetet med oss. På daglig basis kommer du att ta emot inkommande samtal och mail från kunder som vill säga upp sina avtal och abonnemang. Du kommer att vara med att bygga upp vår Winback-avdelningen vilket ger dig stora möjligheter att växa i din roll.

Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet av Kundservice och gärna Winback
- Har god kommunikativ förmåga och van att använda datorn som arbetsverktyg
- Drivs av att jobba mot uppsatta mål
- Ställer höga krav på dig själv
- Har ett stort engagemang för ditt arbete och går gärna den extra milen för att göra ett bra jobb
- Har höga ambitioner och ser dig själv som en framtida ledare
- Är professionell i ditt bemötande mot såväl kunder som kolleger och har en naturlig fallenhet för att bygga meningsfulla relationer.

Om Servicefinder
ServiceFinder startades 2006 med visionen om att göra det snabbt, enkelt och tryggt för Svenska folket att hitta rätt tjänsteföretag. I dag har företaget 50 anställda och är störst i Sverige inom tjänsteförmedling och har hjälpt över 500 000 konsumenter att hitta ett tjänsteföretag. Och vi fortsätter växa! Efter ett fantastiskt år, som dessutom blivit uppmärksammat i media, spänner vi bågen ytterligare. För att fortsätta växa vill vi vara en attraktiv arbetsgivare för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö.

Vi tillhör en av Nordens största mediekoncerner, Schibsted. Vi ingår därmed i samma familj och samarbetar med bl.a. Blocket.se, Aftonbladet, Lendo, Prisjakt, Let’s Deal och många fler.

Vi erbjuder
ServiceFinder satsar på sina medarbetare genom att erbjuda utbildningar, personlig utveckling och karriärmöjligheter. Vi jobbar hårt för att nå våra mål tillsammans på bolaget, inom teamen och som individer. Därför behöver vi i vår tillväxt ibland stanna upp och glädjas över vad vi har åstadkommit. Vi tror på att erbjuda en seriös arbetsplats med roliga inslag. Läs gärna mer på www.servicefinder.se

Varaktighet, arbetstider
Tjänsten är på heltid, sex månaders provanställning som övergår i tillsvidareanställning. Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00-17.00

Tillträde
Tillträde snarast efter överenskommelse.

Lön
Fast lön enligt överenskommelse.

Ansökan
Ansök senast 2016-11- 31. Ansökan tas emot enbart via e-post. Märk ansökan med ”Onboarding/Winback” i ämnesraden.
Skicka CV och ett personligt brev till ansvarig rekryterare Jennie Schönfeldt, jennie.schonfeldt@servicefinder.com.

Kandidater träffas löpande och vi återkopplar till samtliga sökande.

För ytterligare frågor om tjänsten kontakta:
Jennie Schönfeldt, Chef Kundservice
jennie.schonfeldt@servicefinder.com 070-991 18 71

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mine Alghazi
0735155598
Mine Alghazi

Mine Alghazi
0735155598
Aleksandar Goga
0761700700
Pierre Katmerian
070 400 4001
Michael Johansson

Fredrik Lyth
0735-15 55 98
Robin Edenfjäll

Hawal Kareem

Victor Welin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServiceFinder
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 3 november 2016

Besöksadress

Karlavägen 108 115 26 , Stockholm
None

Postadress

Karlavägen 108
Stockholm, 11526

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024