OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bygga upp en service desk? Har du erfarenhet av att jobba med support? Ja, då har du möjlighet att vara med på en spännande resa! Här får du en roll där du kommer ingå i ett team med glada och positiva kollegor. Ni jobbar som ett lag där ni stöttar varann, samtidigt som du kan få utlopp för eget anvar och möjlighet att hjälpa användare på plats ute i organisationen.
Företaget har valt att vara anonymt vid annonsering, om du går vidare i processen får du självklart reda på vilket företag det gäller och mer om tjänsten.
Ansvarsområden
Som IT- tekniker blir du en viktig del i organisationen där du tillsammans med dina kollegor stöttar upp organisationen med IT-support. Ni jobbar i en Windows-baserad miljö och problemen rör både klientapplikationer och verksamhetsspecifika applikationer och system. Du jobbar både med hårdvarurelaterade samt mjukvarurelaterade problem. Rollen innefattar support både över telefon och på plats ute hos användarna.
I dagsläget är man tre personer i gruppen men det ska ges mer fokus och man ska därför bygga upp supportenheten på nytt och målet är att man på sikt ska vara ca 7 personer. Verksamheten är väldigt produktionskritisk och det är därför väldigt viktigt att agera med stor noggrannhet och struktur.
Arbetstider
Start omgående eller enligt överenskommelse.
Inledande konsultuppdrag, därefter möjlighet att övergå till kund.
Heltid, dagtid, varierande pass 06.00-18.00
Placering: Göteborg
Kvalifikationer
Då vi söker flera kandidater finns utrymme för dig med både en mer junior IT-profil och dig som har längre erfarenhet av IT support. För att vara aktuell för tjänsten krävs det dock någon form av praktisk erfarenhet ifrån servicedesk eller IT-support sedan tidgiare.
Grundläggande kunskaper avseende Active Directory, Microsoft-produkter, nätverk och skrivare antingen genom utbildning eller erfarenhet.
Svenska & engelska i tal & skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och gruppdynamiken kommer vara i stort fokus. Vi tror att du är stresstålig, har ett stort engagemang i det du tar dig för och lägger stor vikt vid att leverera god service. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Erfarenhet av IT-support
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsterna kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Tova Dahlgren, tova.dahlgren@randstad.se
Om företaget
Randstad Technologies är specialister inom IT. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Technologies står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044