OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker för kunds räkning Driven receptionist med marknadsassistent känsla. Vår kund som är verksam inom IT sektorn och ligger ett stenkast från Göteborgs centrum behöver utöka sin personalstyrka.Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av reception och marknadsföring och är van att hålla en mycket hög servicenivå.Arbetet innebär förutom traditionella receptionistsysslor även varierande marknads aktiviteter.Du skall : - Ha minst ett års erfarenhet av receptionsarbete sedan tidigare.- Ha minst ett års erfarenhet av marknadsrelaterade arbetsuppgifter - Vara stresstålig och flexibel - Ha en mycket god administrativ förmåga - Behärska Officepaketet obehindrat - Vara orädd att självmant organisera och strukturera dina arbetsuppgifter - Kunna ha många bollar i luften - Kunna hålla en mycket hög servicenivå - Ha god samarbetsförmåga Dina arbetsuppgifter är: - Att sköta receptionen, posthantering, ta emot leveranser och besökare, vara behjälplig till sälj och marknadsavdelning med olika typer av sälj och marknads events.