OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bank är marknadsledande inom kundfinansiering för detaljhandeln.Våra olika lojalitetskort finns i många tusen butiker landet runt samt i övriga nordiska länder.En av våra mest kända uppfinningar är räntefritt som vi lanserade i Sverige redan på 1980-talet.Vi servar också med CRM lösningar och presentkort.Privatlån är en annan av våra framgångsrika produkter, och vårt nya Supreme Card Gold, är ett av marknadens mest laddade Master Card med poäng på alla inköp.
Kunderna är det viktigaste för oss och vikten av att erbjuda bra produkter och bra service på vår kundserviceavdelning kan inte nog betonas.
Vi söker nu dig som kan höja våra säljsiffror genom att coacha våra handläggare i försäljning via inkommande samtal, samt ytterliggare förbättra bankens service mot kunden.Du skall naturligtvis leda med exempel och serva våra kunder via telefon när detta behövs.
För att du ska lyckas krävs bl.a. följande:
-Tävlingsmänniska med mycket stark drivkraft.
-Dokumenterat goda resultat inom försäljning, med fördel på inkommande telefoni.
-Drivs av att nå uppsatta mål och leverera resultat.
-Ledaregenskaper med förmåga att motivera andra.
Den vi söker är en person som har tillräckligt med energi att leverera varje dag och som har en stor portion nyfikenhet och mod att våga testa oprövad mark.
Vi har redan idag en hög nivå inom det aktuella området och är därför bara intresserade av riktiga toppresterare till denna tjänst.
Vi har en platt, värderings- och målstyrd organisation och förespråkar självgående medarbetare med stark initiativkraft.Som stöd i vardagen har vi våra ledstjärnor som genomsyrar allt vårt arbete.
Vill du veta mer om tjänsterna kontakta:
Kundservicechef
Adnan Krso