Drivna 1st line supporttekniker sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Har du ett brinnande intresse för IT och trivs i en serviceroll? Vi söker drivna supporttekniker som (på riktigt) vill vidare i sin karriär. Vi har flera kunder som söker supporttekniker och denna beskrivning är ungefärlig och täcker alla krav för att bli en del av Liminity AB.

Arbetsuppgifterna består av: Hantering av felanmälningar genom telefon, chatt och mejl. Beställningar av bland annat behörigheter, konton, program, nya kalendrar och brevlådor.

Här arbetar du i enlighet med ITIL, följer SLA:er och KPI:er och dokumenterar arbete och guider i ärendehanteringssystem/kunskapsartiklar.

Du har arbetserfarenhet och kan självgående arbeta med följande:

- Felsökning på mjukvara (Operativystem, Office 365, program) och hårdvara (Datorer, skärmar, skrivare) samt nätverk (Åtkomstfel, VPN)
- Hantering av behörigheter, konton och datorer i Active Directory samt Azure Active Directory
- Hantera brevlådor och epostkonton i Exchange Online


Som person måste du ge ett professionellt intryck och vilja utvecklas.

Om Liminity AB
Vi på Liminity AB har hög fokus på leverans och personlig utveckling! Vi anställer endast personer som ger ett professionellt intryck och vill utvecklas. Det är ett gigantiskt plus om du är redo certifiera dig inom olika områden och har ett professionellt kundbemötande.

Liminity är ett företag som drivs av motiverade medarbetare med fokus på att alla ska känna sig inblandade och som en viktig del av företaget. Vi ser oss själva som mer än bara arbetskollegor och ser fram emot att anställa fler!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liminity AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 mars 2022

Liknande jobb


IT-konsult

IT-konsult

16 maj 2024

Supporttekniker

15 maj 2024

15 maj 2024