OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en glad & social person med ett starkt intresse av IT? Nu söker vi personer till vårt sköna gäng! Här kan du trivas som konsult hos ett grymt företag med fördelaktiga villkor och bra kunder att arbeta mot.
Ditt ansvar blir att agera IT-tekniker där du hjälper kundens medarbetare med olika IT-relaterade beställningar och felanmälningar över telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Du kommer att arbeta 40 timmar i veckan främst hemifrån och lite på plats via kundens servicedesk i Stockholm.
Uppgifterna består av:
- Svara på samtal och lösa eller eskalera ärendena vidare
- Hantering av ärenden i ärendehanteringssystem
- Felsökning av hårdvara och mjukvara
Du behöver ha tidigare erfarenhet av arbete inom IT-servicedesk där du har arbetat med beställningar och felanmälningar över telefon och ärendehanteringssystem för att söka till den här rollen.
Vi på Liminity lägger stort fokus på våra medarbetare. Det är vårt största mål att alla våra medarbetares utveckling går framåt och vi gör allt vi kan för att få det att hända. Vi erbjuder en rad uppskattade förmåner som gratis kompetensutveckling, försäkringar, AWs varje månad, friskvårdsbidrag och mycket mer! Välkommen med din ansökan!