OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett internationellt finansbolag i centrala Stockholm söker nu två duktiga receptionister till deras huvudkontor. Receptionen tillhör avdelningen Office Management där vaktmästare, logistiker och Office manager samt hennes assistent ingår.[[ I receptionen är tempot högt och du har en viktig roll som ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära traditionella receptionssysslor. Du ansvarar för att företagets kunder och besökare blir bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Du har ett övergripande ansvar för att bokning, teknisk utrustning och att eventuell förtäring finns på plats vid våra interna och externa möten. Receptionen kommer ha ett gemensamt ansvarar för telefonväxel och bokning av konferensrum. Du som söker har det lilla extra och trivs i en snabbväxande internationell miljö. Du har minst 2-5 års erfarenhet av reception, växeltelefoni, konferensverksamhet eller liknande. Vi ser gärna att du minst har gymnasial utbildning, har du även en vidareutbildning relaterat till reception är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Ett krav är att du tidigare arbetat med Outlook och att dina övriga datakunskaper är goda.[[ Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och trygg i dig själv. Din känsla för detaljer och förmågan att skapa en trivsam miljö utan att glömma helheten är en förutsättning för att du ska trivas.[[ Känner du igen dig i ovanstående beskrivning och vill ingå i ett professionellt team är du välkommen med din ansökan, bifoga gärna ett foto, urval sker löpande dock vill vi ha din ansökan senast den 16 juni.[