EHANDELS KUNDTJÄNST & RETURHANTERING

EHANDELS KUNDTJÄNST & RETURHANTERING

Arbetsbeskrivning

Purefun Group AB driver flera e-handels sajter och söker nu en stjärna till vårt kundservice team. Vi söker en super trevlig person till vår kundtjänst som alltid ger det lilla extra för att kunden ska få en WoW upplevelse varje gång vid kontakt med vårt kundservice team.
I tjänsten ingår även returhantering av beställningar som har returnerats eller inte hämtats ut as kunden.
Arbetsuppgifter:
-Kundservice per e-post, sociala medier
-Returhantering, återbetalningar
Krav på erfarenhet och person:
-Minimum 2 års erfarenhet av kundservice arbete med med e-post och sociala medier som främsta arbetsredskap.
-Flytande i Svenska såväl skriftligt som muntligt är ett krav. Språkkunskaper i något mer Nordiskt språk är meriterande.
-Mycket god vana att arbeta i webbaserade system.
-Alltid villig att ge det lilla extra för bästa kundservice och kundnöjdhet.
-Lösningsorienterad, initiativrik och förmåga att prioritera arbetsuppgifter.
Som person är du drivande, ordningsam och strukturerad. Du gillar att ha eget ansvar, att sätta höga mål och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet.
Detaljer och ansökan:
- Start: Enligt överrenskommelse
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Torup
- Ansök genom att maila CV och personligt brev till catharina@purefun.se
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi undanbeder oss kontakt från säljare av rekryteringstjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Purefun Logistics
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juli 2022
  • Ansök senast: 23 augusti 2022

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024