OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ekonomiassistent / administratör för anställning på ett byggföretag i Sköndal. Personen vi söker ska gilla att vara "spindeln i nätet" i en liten organisation, där alla typer av arbetsuppgifter kan förekomma. Du bör ha vana av att arbeta med excel och word, samt av något ekonomisystem, gärna SPCS. Du bör kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Dina arbetsuppgifter blir bland annat: - Posthantering - Telefonpassning - Hantering av leverantörsfakturor - Registrering av byggprojekt i Byggsamordnaren - Arbete med leverantörsreskontra i SPCS administration För rätt person finn det möjlighet att växa och ta större ansvar. Vi vill att du som söker tjänsten är en noggrann och strukturerad person. Har du även ett glatt humör är du perfekt för tjänsten. Rekrytering sker genom CGM ekonomi AB som idag sköter vår bokföring. Vi kommer löpande att kalla till intervju, så skicka in din ansökan snarast möjligt.