Ekonomer med intresse för projekt till Ramboll

Ekonomer med intresse för projekt till Ramboll

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär och vill arbeta på ett globalt bolag? Vill du ha en varierad roll med många kontaktytor och stora utvecklingsmöjligheter?

Vi söker nu projektadministratörer till vår kund Ramboll, ett företag inom samhällsbyggnad som designar framtidens samhällen genom innovativa och hållbara lösningar. I din roll kommer du att arbeta med spännande projekt, i en självständig roll tillsammans med ditt team.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, start omgående och 6 månader framåt, med god möjlighet till förlängning. Du kommer att sitta i trevliga lokaler på Södermalm i närheten av Mariatorget.

Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vi söker dig som har ett stort kundfokus och tycker om att arbeta i team. Du kommer i rollen att arbeta med ett större antal projekt och ansvara för fakturering, uppföljning och kontroll. Ditt arbete innebär bland annat att ge stöd till verksamheten och samarbeta med projektledare och därmed bidra till att projekten kvalitetssäkras på bästa sätt.

Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö, med snabba förändringar, och du kommer att ge support och samarbeta med olika funktioner i hela landet. Ditt arbete sker främst i systemet Maconomy.

Arbetsuppgifter som bland annat ingår i rollen:
- Fakturering av projekt
- Uppföljning och analys
- Underhåll av kunddata och prisinformation
- Hantering av avtal
- Samarbete med bland annat projektledare
- Support gällande fakturafrågor och avtal med mera
- Rapportering
- Utveckling av processer och rutiner

Vem är du?
Vi söker dig som har högskoleexamen inom ekonomi – det är ett krav. Du har hunnit få lite praktisk erfarenhet inom området och har förståelse för ekonomiska flöden. Dessutom har du lätt för att lära dig nya system. Du talar och skriver svenska obehindrat och känner dig även bekväm med att uttrycka dig på engelska i tal och skrift.

Som person har du ett högt driv, är van att arbeta självständigt, kan prioritera och driva ditt arbete framåt. Vi tror även att du har en god administrativ förmåga och trivs med att koordinera och ge service i en föränderlig miljö och kan se såväl helhet som detaljer. Vidare ser vi att du har en pedagogisk förmåga, är kommunikativ och tycker om att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter.

Känner du igen dig i beskrivningen? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av oss på Poolia. Vi hjälper företag och organisationer med rekrytering och bemanning av kvalificerad kompetens.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och bjuder in till sociala aktiviteter hos oss. Som anställd hos oss har du tillgång till förmånsportalen Benefits där du kan ta del av olika erbjudanden inom bland annat hälsa, försäkringar och hushållsnära tjänster. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Pizzignacco

Asaad Amaya

Frida Aronson

Elisabeth Axelsson

Sebastian Monadjemzadeh

Filippa Finnström
08-555 650 28
Sebastian Monadjemzadeh
08-555 540 12
Anton Rådh

Johan Iggbom

Johan Iggbom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Ekonomi AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2020
  • Ansök senast: 17 maj 2020

Besöksadress

Box 207, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024