OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EKONOMER TILL KUNDSERVICE OCH KONTAKTCENTER
Till vårt huvudkontor i Visby söker vi Ekonomer till Kundservice och Kontaktcenter.
På Kundservice och i Kontaktcenter arbetar vi fördelade i 15 olika team. Teamen består av kundassistenter, kundansvariga och teamledare. Som ny på PayEx arbetar man oftast i rollen som kundassistent. Du är navet mellan PayEx, våra kunder och gäldenärer. Arbetsuppgifterna är omväxlande och omfattar hela betalningsprocessen, exempelvis besvara inkommande telefonsamtal, registrering av fakturor och betalningar samt löpande kravverksamhet. Vi handhar även IT-system, samt ansvarar för avtal och priser.
Möjligheten till personlig utveckling är stor, dels inom kundassistentrollen men även som exempelvis kundansvarig eller teamledare.
Vi söker dig som sätter kunden i centrum, har hög känsla för kvalitet och service samt har god samarbetsförmåga. Vi behöver Dig som är noggrann, alert och inte rädd för att ta i och möta utmaningar. Du tycker om att arbeta i en administrativ miljö under högt tempo.
I Kontaktcenter behöver Du ha en trevlig telefonröst och tycka om att tala i telefon eftersom det är huvuddelen av arbetsuppgiften. Det är meriterande att ha erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbetsuppgifter.
I övrigt ser vi gärna att Du har en ekonomisk utbildning och/eller dokumenterad arbetslivserfarenhet.
Inget sista datum för ansökan finns eftersom tjänsterna, som är heltid, kommer att tillsättas under våren 2007.
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag under snabb tillväxt är välkommen med Din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Du kommer att arbeta i en stimulerande och omväxlande miljö på en välmående arbetsplats.