OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Detta är ett rekryteringsuppdrag som inleds med ett konsultuppdrag. Du arbetar över ett brett område med ekonomi (50%), reception (25%) och fraktbokning (25%). Kunden är ett väletablerat teknikföretag inom media med ca 35 anställda. Arbetsplatsen är i trevliga lokaler med bra kommunikationer i Täby. Arbetstiderna är vardagar 8,00 - 17,00.
Vi ser gärna att du kan påbörja anställningen inom kort. Det finns möjlighet till några veckors semester.
Som konsult hos oss har du fast månadslön och lön innevarande månad.
Arbetsuppgifter:
Kund- och leverantörsreskontra, fakturering, registrering samt in och utbetalningar. Ta emot kunder och telefonsamtal i receptionen samt hålla ordning och reda i gemensamma lokaler. Boka frakter i Sverige och utrikes.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har 1- 2 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och kanske någon form av ekonomiutbildning från gymnasium eller yrkesutbildning. Du tycker om att ge service och är i noggrann i ditt arbete. Du har goda kunskaper i engelska och är datavan.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305