Ekonomi- och kontorsassistent sökes

Arbetsbeskrivning

Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Du ansvarar självständigt för den del av företagets löpande ekonomihantering. - hela faktureringsarbetet, inklusive kravhantering - registrering och betalning av leverantörsfakturor - bokningar av post- och bankgiro, in- samt utbetalningar - kontering - löneregistrering - utskrifter av diverse statistik och listor till företagets redovisningsbyrå Som ekonomi- och kontorsassistent är du den person som kunderna oftast först kommer i kontakt med, antingen via direkta besök eller i telefon. Du tar emot kundernas förfrågningar och beställningar och ser till att beställningen tas om hand ute i verkstaden. Du hjälper till med att köpa in material ifrån leverantörer och ansvarar för inköp av kontorsmaterial samt övrigt förbrukningsmaterial. Du är strukturerad, noggrann och van vid att ta egna initiativ. Du är prestigelös, tycker om ordning och reda och hjälper gärna till att hålla snyggt i våra allmänna utrymmen. Du har minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid datorn och telefonen som arbetsredskap. För dig är det naturligt att bli avbruten i dina löpande arbetsuppgifter för att ta hand om kunderna. Körkort B körkort fordras

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hyrpersonal Sverige
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 11 juli 2008
  • Ansök senast: 10 augusti 2008

Besöksadress

Storgatan 32B
Linköping

Postadress

Storgatan 32B
Linköping, 58223

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010