Ekonomi/ Personaladministratör

Arbetsbeskrivning

Ekonomi/ Personalansvarig Vi söker en Ekonomi/ Personaladministratör till kontoret i Stockholm. Arbetet omfattar att sköta allt från löpande bokföring till koncernredovisning. Exempel på arbetsuppgifter -Lönehantering i Vismas lönesystem -Bokföring i Vismas ekonomisystem -Fakturering -Redovisning av skatter och avgifter -Konsolidering av koncernresultat -Rapportering -Sköta kontakter med externa parter som t.ex. revisor, leverantörer och kunder. Omfattningen är heltid och arbetet utförs på vårt kontor i Kista. Du rapporterar till och samarbetar nära med VD och Styrelsen. För att komma ifråga för arbetet bör du ha följande egenskaper: -Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration -Omfattande praktisk erfarenhet från senare år av redovisning, lönehantering, bokslut etc. -Erfarenhet av koncernredovisning -Goda kunskaper i engelska -God datorvana -Vara energisk, positiv och utåtriktad -Ålder och Kön har ingen betydelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TRIMTEC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 maj 2009
  • Ansök senast: 31 maj 2009

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010