Ekonomi- / Redovisningsassistent

Arbetsbeskrivning

UniqueStay AB är ett privatägt bolag som bedriver hotell- och restaurangverksamhet på ett flertal enheter i Stockholmsområdet.
Vårt huvudkontor ligger på ett av våra hotell i Solna.

Är du en flexibel person med egenskaper såsom noggrannhet och siffersinne? Gillar du att arbeta där det händer saker, vara med och skapa gemensam framgång då är du kanske den vi söker.

Ekonomiavdelningen består idag av en Ekonomichef, Ekonomiassistent och en Businesscontroller. Då bolaget växer tillkommer det nya uppgifter och det är av stor vikt att du trivs med att jobba i ett team där vi hjälps åt. Då arbetsbelastningen varierar bör du vara flexibel och som person bör du vara noggrann, strukturerad samt ha ett högt engagemang.

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att vara underställd Ekonomichefen. Dina arbetsuppgifter kommer till största delen bestå av att arbeta med

- registrering av leverantörsfakturor
- bokning av kund- och leverantörsbetalningar
- kontoavstämning
- löpande bokföring
- löner
- utbetalningar mm

Det kan även förekomma andra uppgifter inom ekonomi och administration.

Vi söker dig som har arbetat minst två år med liknande arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från Visma SPCS samt Visma Lön är detta en merit men inget krav.

Tjänsten är på heltid, med lön efter överenskommelse och tillträde snarast. Intervjuer kommer att ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Businesscontroller Anders Pätsi
08-12090000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unique Stay
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

Vallgatan 7
Solna

Postadress

Vallgatan 5
Solna, 17067

Liknande jobb


Account Payable Specialist till BMW

Account Payable Specialist till BMW

7 december 2021

6 december 2021