OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiadministratör för inhyrning hos kund. Kunden är ett väletablerat medelstort företag inom verkstadsindustrin. Du kommer främst att arbeta med löpande bokföring och fakturering men även ordermottagning och inköp. Din bakgrund Vi söker dig som är utbildad ekonom med yrkeserfarenhet. Du har erfarenhet av SPCS och är van att jobba i Word och Excel. Goda kunskaper i engelska är ett krav och tyska meriterande. Du kommer främst att arbeta med löpande bokföring, viss löneadministration och fakturering. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från serviceyrken främst via telefon då tjänsten även innefattar kundkontakt, ordermottagning, planering och inköp. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och efterfrågar dig som är serviceminded, noggrann, stresstålig och har god social kompetens. Du har erfarenhet av att jobba i ett entreprenörskapsinriktat företag och har ett prestigelöst förhållningssätt. Lön enligt avtal. Tillträdesdag: Efter överenskommelse. Sista ansökningsdag: 23 december. Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer vi att göra vårt urval löpande. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Ansökan: Ansök via www.lernia.se.