OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
add-logistics ab är det enda rekryterings- och bemanningsföretaget enbart inriktat mot transport och logistikområdet. För add-logistics är sekretess ett nyckelord, något alla kunder och kandidater kan förutsätta. Vi söker en ekonomiassistent för kunds räkning. Kontoret är beläget mitt i centrala Göteborg. Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete i en internationell miljö. Arbetsuppgifter : I huvudsak innebär tjänsten: Leverantörs resekontra Fakturering Kundreskontra Löner Löpande bokföring Bokslut Tjänsten är på deltid ca 1-3 dagar i månaden. Tjänsten varar under sommaren med reservation för förlängning. Du som söker ska ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du är van att arbeta med ekonomisystem och i Excel, vi tror att du har goda allmänna datakunskaper. Som person bör du vara noggrann, strukturerad och självgående. För att trivas i rollen bör du ha en positiv inställning, du gillar att samarbeta med andra och har en god social förmåga. Du har lätt för att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. Intresserad? Välkommen med Din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande!