Ekonomiadministratör i Göteborg

Ekonomiadministratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren ekonomiadministratör på deltid (75%) till Göteborgs Stad.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar i början av augusti och pågår upp till 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
Du kommer arbeta på plats i centrala Göteborg under kontorstider.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiadministratör kommer du främst arbeta med kundfakturering, leverantörsfakturor och beställningar i systemet Proceedo.
Förvaltningen arbetar med olika projekt och har stora intäkter och kostnader i detaljplaneprojekt och fakturering sker löpande av planbesked, planavtal, vidarefakturering och krediteringar.
Andra sedvanliga arbetsuppgifter kan förekomma.

Dina kvalifikationer

Som ekonomiadministratör behöver du ha god erfarenhet från området ekonomiadministration och snabbt kunna sätta sig in i det löpande arbetet.
Erfarenhet av arbete i Agresso Unit4 Webb och goda kunskaper i Mircrosoft Excel.
Projekten hanteras i Antura och data för underlagen hämtas därifrån och det därmed meriterande om det finns goda kunskaper i Antura.
God datavana och allmän IT-kompetens är ett krav.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2023
  • Ansök senast: 22 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024