Ekonomiadministratör med kontorsansvar

Arbetsbeskrivning

PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid – till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se

Vi söker för kunds räkning en serviceinriktad ekonomiadministratör med kontorsansvar som trivs med både ekonomiadministration och kontorsansvar till ett konsultuppdrag i centrala Göteborg. Du kommer att vara en del av ett team ekonomiadministratörer som är placerade på andra orter runt om i Sverige. 

Arbetsbeskrivning

Huvudsakliga arbetsuppgifter som eknomiadmistratör är order- och projekthantering, fakturering samt administration av tidrapporter och reseräkningar. Du trivs med mycket sociala kontakter och är kontorets kontaktperson vid frågor från anställda. I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för att koordinera och ge service på kontoret, posthantering, inköp kontorsmaterial samt en del förberedelser inför events mm.

Kvalifikationer och egenskaper

Vi tror att du är gymnasieekonom och/eller har en vidareutbildning inom ekonomi. Har du erfarenhet av att ha arbetet med ekonomiadministration eller som ekonomiassistent är det meriterande. Vi tror också att du har en bra erfarenhet inom service/koordnering/administation.

Som person är du driven, serviceinriktad och ansvarstagande. Du har förmåga att kunna koordinera och prioritera ditt arbete och är noggrann. Du är självständig i ditt arbete men har också lätt för att samarbeta. 

Tjänsten

Du anställs som konsult hos PS Partner och startar med detta uppdrag hos vår kund. Tjänsten är på 100 % och uppdraget startar enligt överenskommelse och pågår ca 8-9 månader.

Ansökan

För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 723 30 60 61/ lena.wadenby@pspartner.se

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid – till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se"

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Sjöberg

Lena Wadenby

Anna Petersson

Gabriella Christiansen

Mats Törn

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PSPartner Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 21 oktober 2016

Besöksadress

FABRIKSGATAN 7
None

Postadress

Fabriksgatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024