OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för kunds räkning en ekonomiadministratör för arbete mellan 9 augusti till slutet av december.Vår kund arbetar med dagligvaror inom detalj- och partihandeln.Tjänsten är förlagd till deras kontor i Jönköping där du kommer att arbeta tillsammans med drygt 50 medarbetare på ekonomiavdelningen. Som ekonomiadministratör på den här tjänsten kommer du att arbeta på avdelningen som sköter den löpande redovisningen.Du kommer att arbeta på en arbetsplats med högt tempo och där det är mycket att göra varje dag.Du arbetar i ett team på 3-6 personer som du kommer att arbeta tätt tillsammans med.Dina arbetsuppgifter kommer främst att innefatta: -leverantörsreskontra -kontering -påminnelser och krav -upplägg av nya leverantörer i datasystemet -behjälplig vid frågor från leverantörerna Är du den vi söker?Vi söker dig som studerat redovisning på akademisk nivå och som har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande befattning.Som person är du ansvarstagande samt van vid att arbeta under högt tempo och mot deadlines.Vidare så är du snabblärd, noggrann och en initiativtagande person som tycker om att få jobbet gjort.Då det förekommer mycket kundkontakt över telefon i det dagliga arbetet så är det viktigt att du är serviceminded. Information om uppdraget: Uppdragsperiod: 2010-08-09 - 2010-12-31 Omfattning: Heltid Arbetstid: 8-16:30 Lön: 131 kr/tim Referenskod: KCAK Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta som konsult ute hos en av våra kunder.Är du född före 1951?I nuvarande läge kan man inte registrera CV om man är född före 1951.Vi håller på att byta ut vårt system, men självklart är du välkommen med din ansökan!